2010. február 1., hétfő

azt hiszem elmúlt.:/ akkor most jön az új???...


nem is tudom hogy kezdjek hozzá..:D
nagyon nagyon nagyon nagyon megfáztam.:D és tényleg nagyon.:D fáj az orrom már. annyit fújtam.:/
megfáztam emberek! jobb már nem is lehetne.:D
ahhj. és matesiórán.:D:D megkértem Zita nénit hogy had ne keljen futnom. mert náthás vagyok. erre ő. úgy leüvöltött h akkor minek vagyok itt meg stb. meghogy azt akarom h mindenki miattam legyen beteg.:D
háát.kmolyan. kihal az emberiség mert megfáztam.:D:D igen.minden bizonnyal.:D
kikaptuk a nyelvtan dogát.:) és négyes lett.:D wáááóóó*
mert aki tud.:D elsem hittem.komolyan.
én vagyok a hercegnőő.* dodi a királynő.:D és Liny a libapásztor lány:D:D xD
a csapat:D the best:D:D
ma vettem cipőt.:D lila.:D mondjuk tudom h lefog fagyni benne a lábam.:D:S
és ma új lány.:D háát. elég aranyosnak tűnik.:D na igen. és persze h mellém ült.:S háát nemtudom h ennek most örüljek e vagy sem.:D igazság szerint kikészített.:D jahhj dejó h nem tudja h van blogom.:D:D:D
uhh... ma nyelvtan óra megemlítésre méltó.:D Csanád kicsit osztotta csak ki a Mátét. áhh komolyan most minek kell veszekedni? nem védem se a Mátét. se a Csanádot...
Dodinak holnap zongora koncertje lesz.:D lehet h elmegyek. szeretem hallgatni ha valaki zongorázik. főleg ha tud is.:D már pedig a Dodi profi..:) imádom hallgatni. nagyon ügyes azén királynőm.:D:D szeretlek.:P
Liny. kérlek ne szomorkodj. légy vidám.:D nem jó így látni. túl leszel rajta nyugi. tudom h nagyon szereted, de előbb utóbb úgy is vége lett volna.:(:(:( . hidd el.:):)
röviden ennyi volt a napom.:D legyen széép napotok.:) mondjuk már nem sok van vissza ebből a napból.:D
Pacsii.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése