2010. február 13., szombat

"Hallottál-e arról: ha másokra a szeretet szemével nézel, ők ugyanúgy tekintenek vissza rád?"


Háát. előre is boldog valentin napot nektek^^ és legyetek azzal akit szerettek.:) talán ilyenkor ez a legszebb ajándék:D én is így fogok tenni:):):)
nemtudok most nagyon sokat írni mert hamarosan megyünk pizzázni:):) anyuékkal. és még nem készültem el. áhh.ahogy magamat ismerem ahhoz leglább egy-két óra kell.:D:D
ahhj.*olyan jó volt ma sokáig aludni=) 11ig felse keltem. deazért a SpongyaBobot azt néztem:D:D xD
Viki most hívott korizni, de sajnos ugye az előbb mondtam h ma nem érek rá délután=) és este is más elfoglaltságom van(L)(L) nade nem kell ám félre érteni=) áhhh.úgyörülök=) végreegyütt=)
najólvan mennem kell=)
tényleg előre is boldog valentinnapot(L)
Pacsiiii. puszííí^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése