2010. február 8., hétfő

Társaság kell, hogy tudd, mi a magány.* (8)

nemis tudom hogykezdjem. jahh igen. sziasztok:D sokminden van most a fejemben. többek között h mi fog történni holnap. vagy h ki mit fog mondani. de leginkább egy személy. aki mindig ittvan. nem tudok mit csinálni. ha zenét hallgatok, ha tv-zek, ha eszek, ha olvasok és talán még álmomban is ő van. csak h miért. ezt nem értem. ez a valami egyre erősödik? remélem nem. mert néha már így is nehéz.
és egyre csak elszomorít. pedig jobbik esetben ez az érzés olyan mint egy fényes napsütés.:):):) beragyogja a napunkat.:D ami már jó is lenne. mert már már elfelejtem h milyen amikor süt a nap.:S rossz idő van. és ez nem jó. lehet egyáltalán jó a tél? háát. maga a tél az jó is lenne. csak a hideg nem kéne.
na jól van elég a hülyeségeimből.:)
inkább elmondom azt h ma is mennyit nevettem:) Ádi mindig gondoskodik a hangulatról.:D:D olyan bolond. na de amit ma művelt.:D azok a táblaszerűizék.:D xD
jaa és társadalom ismereten. áhh. kommunikációs zavar.:D meghogy zavarom az órát. meg "ne visíccsá" xD ez a nő beteg. "leadom áám az osztályt" na és kit érdekel??:D:D
na meg a tesi óra. 3féle szekrényugrás... kettő négyes lett és egy ötös.:(:(:( elrontottam. a sima ugrások nem nagyon mentek.(pont a könnyű) de a bukfences az jó volt. erre Zita néni." csezd meg Vera ezt bezzeg tudod".xD xD szerintem az könnyebb.:) és most röpizni fogunk.:D ezazz.:)
németből szódogát írtunk. elég szar lesz. nemáár*
Liny ma eléggé rosszul van. lehet h holnap már nem is jön.:( gyógyulj meg libapásztorlány.:):D
Boldog szülinapot Dodii=)
na és most megyek=) háát.nem sok érdekeset tuttatok meg. unalmas életem van:S:D
jó éjt olvasóim=):D
pusziii=)
pacsi(H)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése