2010. február 23., kedd

A bohóc sem azért nevet mert jó kedve van hanem mert a mosoly az arcára van festve.:)


Sziasztok. nagyon régen írtam már. tudom. bocsii, de nagyon sok a dolgom most itthon=) anyu bent van ugye még a kórházban a Hugival.(L)(L) és én meg apunál vagyok és a Peti meg a Viki még azt sem tudja hogy hogyan kell elíndítani a mosógépet.:D:D úgyhogy ideoda futkozunk=)
háát a hugom az valami tündéri:) és olyan nagy sapkát adtak rá a kórházban hogy ááá=) de nagyon édes)
nem is tudom mit mondjak még. úgy igazán semmi érdekes nem történt velem mostanában. élek még;) ma írtunk irodalomból. háát szenzációs csalások(Y)(H) na meg az info. az mindig vicces. na meg az ikrek is olyan bolondok. meg ma beszéltünk az osztálykirándulásról is=) jólesz. azthiszem. mert háát maga a helyszín az nem valami izgalmas senkinek sem. balaton-_- de remélem azért elleszünk.:)
anyuék hamarosan jönnek haza. úgy várom már. megdögönyözöm a hugit=)
már ha megmerem egyáltalán fogni. olyanpicii(L)
megyek mert éhes vagyok=) most értem haza.:)
na majd valamikor írok még, de nem tudom mikor mert mától tényleg megkezdődik a babázás)
pacsííí=)
puszii(L)(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése