2010. február 11., csütörtök

"Az illatod olyan számomra mint a drog. A véred mint a saját ínyem szerint kevert heroin."


Tudom. már mindenkinek az idegeire megyek a Twilight mániámmal.:D:D de én úgy vagyok ezzel h egy normális embert szinte már elsőre megfog ez a film=) hihetetlenül szeretem. és csak sajnálni tudom h sajnos ilyen nincs a valóságban. a vámpír része még nem is annyira kéne, mint az ilyen feltétel nélküli szerelem=) nagyon szerencsés aki ezt megtalálja:) és nagyon irigylem is=)
háát. a mai napom. kaptam egy kis egyest. német szódolgozat:S:S áhh-_-
na és ma kaptam egy nagyon édes levelet a szaszustól=)
"I'm really happy. And Why? Because you merry.(I hope.) I would like. You are freundly, beautiful (so beautiful) and understanding. But you know this. I trust in you. Thank you that you told your secret. I didn't think it's, but it's very good feeling. I love you. You're my best friend. Oh. And don't be sad, if HE doesn't choose you. I'll love you.
Lots of love: Szasza:) "
köszi szépen Szaszus. én is írtam áám neked=)
nem tudom mit mondjak még=) fizika dogát elhalasztottuk:D jeee. és holnap csak 4óra.=) nagy hóó van:S jó is és rossz is=) Márióékkal megbeszéltük h majd szánkózunk:D:D xD
és ma úgy tetszett a Dodi felsője=) széép=)
áhh. Máté az idegeimre mész:D:D igaz most nem mondod...
de célozgatsz ráá..D:D
jahhj.Mátéról jut eszembe h ének órán a saját maga által írt dalt fogjuk énekelni..D:D kíváncsi leszek.:)
ma énekeltük volna. csak ma énekórán fuvola*.*
nagyonszéép egy zene. de nem találom sehol:S
áhh:D anyu pont most szólt már megint h esik a hó.:S na de már nem is mondok inkább semmit. mert úgyis esik.:S
háát. mára elégedjetek meg ennyivel=)
sziasztok.
pacsíííí. pusziii. éssokminden=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése