2010. február 3., szerda

Egyéniségünk háromnegyedéről lemondunk, hogy hasonlíthassunk másokhoz.=)


Tegnap este. Dodi koncert:) jahhj gyönyörűű. Dodi a legjobb=) háát. ma volt a héten az utolsó napom. ha minden igaz.:D mert elvileg holnap dokihoz kéne mennem=) még attól függ h hogyan tudok reggel felkelni:):)
ma nagyon szép dolgot mondott nekem az én Mirim=)
"téged nem mindenki érdemel meg... az ilyen egyéniség messziről látszik mint a napsütés...sok embernek ragyogod be az életét. ne törődj más szavával..."=)
nagyon szeretlek.:) és csak köszönni tudom. már sokaccorra:):)
ma is fáj a torkom és a fülem.:(:(
nem szeretek beteg lenni. ahogy senki sem.
ma írtunk kémiából... háát.nemsokat tudtam. mert tegnap későn értem haza. és utánna már nem volt kedvem tanulni.
uhh-_- ma elindultam a végállomásra a buszra. erre utánnam futott az új csaj.:D és vele mentem...:S nem akarok bunkó lenni, de nekem nem szimpi ez az új lány. nemtudom miért...
és kikészített.:D az osztályról beszéltünk-_- és erre azt mondja h az a Hoki gyerek az elég bolond..D:D xD mondom az nem Hoki hanem Foki.:D:D dehülye:D na de minegy is.:)
most pihenek kicsit=) zenét hallgatok. és most nem a szokásos tucc-tucc zenéimet.:D:D hanem a szépeket=)
http://www.youtube.com/watch?v=IyCRJmerW1Q
nemtudok most mást mondani.:) kifogytam=)
úgyhogy sziasztok.
pacsiii=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése