2010. február 9., kedd

my friends=)


háát. ne lepődjetek meg. az ötlet félig meddig a Doditól van. de már én is úgy gondoltam h elmesélem kik is vesznek körül=)

Mirii: áhh. te vagy az akit imádok. mármint akikről itt szó lesz azt mind szeretem, de most éppen rólad van szó..:D nagyon fontos vagy nekem. te mindig megértesz. na meg szeretem a nyári mekdonálcos napokat:D:D meg a hülyeségeinket. meg mindent. emlékszem amikor megismertelek. épphogy találkoztunk és megszerettelek. másnap már ott is aludtál nálam:D:D:D jó h vagy nekem=)
Dodii: na te vagy az akit mindig szeretek=) olyan aranyos vagy. és hihetetlenül kedves. néha már irigyellek is. sosem tudsz igazán haragudni senkire. és te vagy a Legrégebbi egyik legjobb barátnőm=)
szeretem a szorijaid=) meg amikor beszólogatsz:D meg h olyan széépen zongorázol. meg mindent. meghogy olyan sok karkötőd van:D:D de ez csak mind apróság. te vagy az akit igazán szeretek:)
Liny: bizony. te is ide tartozol. mert libapászorlány és mert szeretlek:) szeretem h mennyire odáig tudsz lenni egy fiúért:D szeretem h olyan buta vagy:D na nem áám. meghogy a múltkor vizet ettél:D:D meg neked is vannak sztorijaid:D jahhj.és ahogy fogalmazol*.* áhh.költő bújkál benned.=)
Vivi:
Ő az én okos barátnőm=) olyan aranyos, kedves, segítőkész. szeretlek Vivi. és mert ő is Edward párti:D:D nem pedig Jacob:D xD (háát ez nagyon fontos volt-_-)
és mert teccik a sapid. olyan szép vagy benne*.* anélkülis.:D
és mert mindig megölelsz. szeretgetsz minket:D:)
Tádé:
olyan aranyos vagy reggel amikor sántikálsz.:) tudom h neked nem lehet valami kellemes:S háát.olyan jó nézni amikor tesin te mindent olyan könnyedén..áhh... irigyellek:) és te is nagyon kedves vagy. jó veled beszélgetni=)
Edina:
háát rólad mindig valami kis aranyos jut eszembe. szeretem a vicces beszólásaid és amikor nevetsz. olyanaranyos vagy.:D és te mindig olyan minta gyerek vagy=) kedves,okos,jószívű=) meg h mindig olyan csini vagy=) és az egyforma nadrágunk*.*
és jó veled beszélgetni=)
Gabii:
na hát ahogy téged megismertelek=) áhh. 2008.szilveszter(H) és azóta szeretlek. már szinte első adandó alkalommal jól elbeszélgettünk. mert háát szilveszterkor el voltunk foglalva:D:D vagyis én.:) de utánna bepótoltuk=) és azóta az egyik legjobb barátnőm vagy. megértesz engem meg hasonlók. ahhj.* nagyon szeretlek:)
Kate:
te vagy az aki mindig feldobja a napomat. =) áhh. te egy idijóta vadállat vagy. ezért szeretlek. kunyhó elvtárs. állandóan megnevettecc. és már elsős korom óta ismerlek. sőt dehülye vagyok. hiszen egy oviba jártunk=) :D xD
olyan bolond vagy..


háát.neharagudj ha kihagytalak. hirtelen ennyi jutott eszembe. de még biztos vagytok egypáran. úgyhogy bocsii.:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése