2010. február 4., csütörtök

sokadik látásra szerelem=)


ma itthon vagyok. egész nap. gyógyszerekkel teletömve=) de jól vagyok:) és holnap már megyek is. csak pihentem egy kicsit. egy megfázásba senki sem hal bele. csakhogy annyira fááj a torkom. de a hangom már javul.:)
filmet néztem. sokat. new moont=):D és most a Sokadik látásra szerelmet. imádom=) (L) Ashton Kutcher. olyan helyes=)
hááát. unatkozom. nem szeretek unatkozni:)
mármint most éppen nem. csak azért egésznap itthon.:S
örömmel vettem észre h az idő egyre jobb=) csak ne szóljam el magam. süt a nap. és ezt még nézni is jó.:)
azért hiányoztok is áám. najó. csak egy-ketten=) vagyis sokan. de nem mindenki:P
jahhj.ma annyit nevettem. ilyen szar megasztáros beválogatós videokat néztem:D:D hogy ott mennyi hülye van=) áááhhh.
na de megyek is. mert a film=)
tudom. nem tudtatok meg most sok értelmes dolgot:) dehát nem történt ma semmi. :S:D
pacsiii=)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése