2010. február 7., vasárnap

mindenféle*


először is sziasztok=)
tegnap nem írtam mert későn értem haza. moziban voltam a hugommal meg apuval. az Avatárt néztük. komolyan most legalább órákig mesélhetnék róla.
ez a film hihetetlenül jó(Y) nagyon teccett. a történet, a szereplők, az effektek...és még sorolhatnám:) ma voltunk az unoka tesóméknál. és háát persze h bejelenti h nekik megvan az Avatar.:) elis kértem tőle. és most is azt nézem.:)
holnap már megyek suliba. nem szeretem a hétfőt. egyáltalán nem. ki volt az a hülye aki kitalálta h a hétfő legyen egyből a legnehezebb nap?:S áhh.
nem tetszik nekem ez az egész. ma megállás nélkül szakadt a hó. legalább 20cm esett csak ma...:S akkor még mi lesz később?
jahhj. tegnap kisebb fajta nosztalgia:D:D moziban ki ült mellettem??:D:D háát az alsós osztályfőnököm. a Tili néni. olyan aranyos volt.:D sokat beszélgettünk. jó volt:)
ma vásároltunk=) a kisbabának. anyu már nagyon várja. ahogy mi is:) már nem is mer semmit betervezni a napokra mert szinte már bármikor megszülhet:) pff. el sem tudom képzelni h milyen lesz. mindenesetre kíváncsian várom.:)
na megyek is. mert mint ahogy már mondtam, filmet nézek=)
jó éjt.
pacsi=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése