2010. február 12., péntek

szeretném ha szeretnél=)


Szia=)
hogy vagy ma? jó napod volt? :D
péntek van=) jahhj dejóó:) háát. ez a nap valami kimondhatatlanul rosszul indult=) néha olyan szerencsétlen vagyok=):S mivolt ma reggel az első?? háát. persze h ahogy mentem fel a lépcsőn egy akkorát estem:D:D reggelvolt.:D és utánna pedig hajvasalóval megégettem a fülem.:S reggelinél leöntöttem magam és átkellett öltöznöm:D:D naúgy röviden ennyi volt. de úgy durván 40perc alatt elintéztem a reggelem.:D szerencsére nem az egész napom=) mert amúgy egészjó napm volt:) csak4 óra. és abból is az egyik rajz. áhh. kezet rajzolunk.-_-
angolon pedig dolgozat=) na az jó lesz=)
aztán irodalom órán szokásos Mátés dolgok:) áhh.keveset nevettem csak. mondjuk részben azért igaza volt. minden tanár piszkálja őt. ezután pedig még ott maradtunk a suliba merthogy elmaradt az utolsó óránk.:) és fotóztunk=) jobbanmondva én. én fényképeztem a TádétLinytDoditSzaszustEdinátVivcsit és utánna pedig valaki más, hogy rólam is legyen kép:D na és most itthon vagyok:) végre. alig jutottam haz. a buszra alig fértem fel. pénteken mindenki azzal akar jönni. háát persze h azzal.-_- ésvolt egy olyan bolond bácsi. áhh.:D csak úgy gondolt egyet és kiosztott mindenkit=):D én meg csak nevettem.:D
éjjel már megint esett a hó_:S
úgyszeretlek titeket=) sokmindenkit=) főleg akik úgy általában körül vesznek:) jahh.igen és ma odaadtam a Szaszusnak a levelem:) háát kisebbnagyobb hibákkal:D:D de azért tetszett neki:) wáá.(H) holnap lehet h buli.:) ha a Gabi is jöhet. jó lenne:)
na és ma valaki állandóan rejtett számon hívogat:@ légyszi ha akarsz valamit akkor hívj fel rendesen mert ez így eléggé idegesít.:) köszi.

na sziasztok=)
jó hétvégét. pacsiii=)
puszi:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése