2010. február 26., péntek

Légy önmagad, mert mindenki más már foglalt.=)


sziasztok=)
végre péntek. nagyon egy fárasztó hét volt ez. áhh.készen vagyok. és holnap tuti hogy délig alszok, de ma csak 5óra. ez a szerencse. rajzórán^szivárványt festettem. wáóó*
jahhj képzeljétek. tegnap reggel ahogy mentem a suliba jött velem szembe egy srác=) 2kutyával. az egyik erre húzta szegényt a másik meg arra=) és háát elállták az utat. én meg megálltam és vártam h elengedjenek. csak nevettem meg a srácis=) mondom: "jólvan hagyjad csak." és átléptem a pórázt. erre ő: "neharagudj". és elkisért a suliig. megkérdezte h hívnak. és én is megtudtam hogy őt ádámnak hívják=) háát. elérkezett az idő. be kellett mennem a suliba. és elköszöntem. ő pedig aranyosan ódaszólt hogy: "akkor holnap!".=)=)=)
áhh.na itt végemvolt.:D éreztem h elpirultam.:D:D
de egészen aranyos volt.:)
jahhj és már olyan régen voltam igazán boldog. de most az vagyok. részben.
pedig nem is történt semmi új. csak süt a nap. és ez már bőven elég. tegnap is olyan jó kedvem volt.=) a tegnapról jut eszembe. képzeljétek.:O:O elment az új lány.:D xD:O kemény 3hétig bírta velünk. na és hova ment?:D háát persze h a táncsicsba-_- mert hogy kevés volt neki a matek.-_-:D ekkora hülyét.:O
és ma tesin. pontosabban egész héten. a Bésekkel voltunk összevonva. ma röpiztünk:D és a Gréti volt a párom. áhh.egész rendes az a lány. sőt nagyon elvoltunk:D
na és ma kikaptuk az irodalmat. nekem 3as lett.:S nemörülök.
délután pedig amikor mentem a buszra. jött velem szembe valaki és akkorát üvöltött. úgy megijedtem.:D meg is lepődtem mert a régi osztálytársam volt az. a Domi:D és mondta hogy majd talizhatnánk. tök jól elvoltunk. beszélgettünk. sokat:) nagyon megváltozott. alig ismertem meg.:)
ma nem volt suliban a Dodi.:S senki sem tudja h mivan vele. de Linyvel voltam. olyan bolond az a lány. tegnap is sokat nevettünk^^
és amit nem szabad elfelejteni: olyan édes a Hugii.*.*
jahhj nagyoon.:D:D
na és most megyek=)
hétfőn megint Dodi koncert.:):) dejóó lesz.
pacsiii=)
jó hétvégét=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése