2010. február 18., csütörtök

HUGI(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) wááóóóóóóó*


Elérkezett a nap=) megszületett a hugom. Fülessy Boglárka Lili=)
áhh. amikor megkaptam az smst akkor még órán voltam és már majdnem sírtam=) nagyon meglepődtem és nagyon örültem=) most megyünk vissza majd a városba mert 4től van látogatási idő=) sosem felejtem el ezt a napot. Február 18.(L)(L)(L) jahhj olyan izgatott vagyok. nagyon várom már h lássam anyut és a hugit=) mondjuk az biztos h nem merek majd hozzá érni, mert olyan pici és törékeny=)
amúgy is jó napom volt de ezzel együtt már tökéletes=)
mondjuk reggel elkéstem, deháát néha ilyen is kell=) és négyes lett a kémiám + elmaradt a 7.óránk (német)
nade sajnos megint csak éppenhogy idejutottam a géphez úgyhogy már mennem is kell=) amint lesz időm mindent elmesélek=)
pacsiii.
puszii=) (L)(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése