2010. január 31., vasárnap

jahh és amit elfelejtettem.
Blanka. szánalmas dolog itt üzengetni tudom. de tudod mi a vicces? az hogy mindenki máshogy ad vissza mindenkinek mindent. mindenki hozzátesz egy kicsit... de persze azt soha senki sem mondja el hogy ő mit mondott rólad. és most nem azért h rosszul érezd magad. de legalább a fele osztály arról beszélt hogy te meg a többiek. diákhéét meg stb.
és lehet h én vagyok hülye, de ezeket a dolgokat nem értem h miért nekem írtad. hiszen én nem mondtam neked olyanokat h hiszen te jó gyerek vagy meg stb.
és nyugodtan megkérdezhetsz akárkit, hogy én mondtam h tudom h rám haragszol mert én pletykáltam- de én csak egy verzióban.:D szóval valaki megint rátett egy lapáttal. itt már senkiben sem lehet megbízni. nyugodtan gondolj bele, hogy én honnan tudom. talán mert valaki nekem is elmondta.
na igen. itt indul ez az egész.
háát röviden ennyi. van okod haragudni, mert senkinek semmi köze sincs az életedhez. és azért nem fejtem ki most magamat durvábban mert nem akarok veszekedni. még itt sem, semhogy élőben.
pedig lenne mit mondanom. mert ha tényleg rólam írtad a dolgokat. akkor talán kicsit vissza foghattad volna magad. de tudod mit? nemérdekel.
nem dől össze a világ a te véleményedről. azt gondolsz rólam amit akarsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése