2010. január 6., szerda

"Egy meg egy az nem kettő, hanem sokkal több! Ha két ember összefog, megnyílnak a lehetőségek, és csodálatos események sora tárul fel."

Szeretlek. és nagyon hiányzol már... de majd szombaton..:)
Háát ma valami hihetetlenül szar napom volt az irodalom doga miatt...:(
Nagyon nehéz volt és el is rontottam..:S
Holnap meg kémiából írok és fizikából felelek... Jajj ez a félév...
De amúgy jó volt a napom. Dodi olyan aranyos volt..:) Mutattam neki egy képet amin 3éves voltam és tök odáig volt tőle...:D
ma olyan rossz idő volt... utálom ha esik az eső...
Jajhjj angol órán a Szasza meg én dumáltunk és Melinda néni azt mondta h holnap mi tartjuk az órát...:) Jólesz. ha tényleg így lesz..:D
És még csak 3/4 tíz van és mégis álmos vagyok. A suli minden energiám elveszi.:)
Ma a Zsombor kikészített hazafelé...:) de csak hogy tudd: nem haragszom ááám te bolond.:)
Hááát azt hiszem ma más nem nagyon történt...:)
Jó ejszakát..:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése