2010. január 7., csütörtök

Hó...:)(:


Háát ma.. Feleltem a kettesért fizikán:D és kémián pedig a négyesért írtam, szerencsére az jól sikerült.:) Áhhh.. ma szakadt a hó. Nagyon estett... Tesi órán pedig ki kellett menni futni. De én nem tesiztem:D Fááj a fejem.:( de az a jó hogy már csak holnap... és vége a hétnek.
De amúgy egész jó napom volt. Reggel találkoztam a Katával. Az a lány annyira bolond...:D De legalább feldobott egy kicsit. Délután pedig a Gabival találkoztunk.(L) Igaz hogy csak kb. 2 percet beszéltünk, de jó volt.:) nagyon szeretem és hiányzik..:( Sajnos mostanában nem tudunk olyan sokat találkozni..:S
Holnap könnyű napom lesz... és irodalom óra helyett már huszaccorra felvilágosító óra lesz.xDxD Annyira hülyesééég..:D
Jajj és anyu hasa egyre csak nő nő nő...:) olyan aranyos. és a baba egy csomót mozog már..:D annyira várom már hogy megszülessen..:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése