2010. január 5., kedd

"Márpedig aki fixen szerelmes, az nagyon is tud róla, mivelhogy boldog! És a boldogság rendkívüli, magasztos, szárnyaló lelkiállapot!...:)"


Hááhh:) ma magyon jó napom volt:) Habár reggel egy kicsit elrontotta a napom a hóesés. Eddig alig vártam már a havat, de most valahogy nem jött jól... Inkább karácsonykor kellett volna esnie.:S
De legalább a mai nap elég könnyű volt. Habár holnapra elég sokat kell tanulni.:(
Szegény Dodim ma szomorú volt..:( Nem jó őt annak látni mert szeretem:) de azért próbáltam felvidítani..:) remélem sikerrel. Délután 7.órában még ott maradtunk a suliban a Dodival, a Tádéval meg a Szaszival.:) A Tádéval megbeszéltük hogy 22-én megyünk buliba Retroba..:D:D(H)
Délután a Bencuval mentem haza.:) és. és. olyan bolond volt...:) Sokat nevettem..:)
Jajj amikor hazaértem... anyu úgy fogadott hogy ma rendet kell raknom..:S:)
Szerencsére hamar megvolt. És most még tanulnom is kell holnapra...:S Amúgy ma egésznap nagyon fájt a fejem... Remélem nem leszek beteg. Mostanába szeretek suliba járni..:D Sok mindenki van ott akiket szeretek...(L) Most zenét hallgatok és nemsok tart vissza hogy lefeküdjek aludni, de sajnos tényleg muszály még átnéznem a kémiát meg az irodalmat...:( Mindezek ellenére várom már a holnapot.:) Remélem holnap is jó napom lesz...:D
és meg lett a kutyánk is szerencsére....:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése