2010. január 26., kedd

Kunyhóó elvtárs.xD


Nah igeen.:D új nap. új reggel.:S új minden.:)
ma reggel Kattal.:D alias kunyhó elvtárs. A GRINCS.:D (ami olyan mint a kiwi.zöld és szőrös) xD jahhj nagyon nagy.
tegnap este olyan videót mutatott..:D kemény 6másodperces volt, de majdnem kidőltem.hááháááá.:D
http://www.youtube.com/watch?v=X5avtinQWKo
nézzétek csak meg.:D jahhj már megint meghaltam tőle.:D xD
Naah igen. ma suli is volt.:(:( mint mindig. jahhj. csak egy két ember tart életben.:D
jó hogy ti vagytok.:) köszi nektek.
istenem*.* ma úúj álom cipőt találtam.:D xD nagyon faja.xD
elég gagyi de nekem bejön.:) aranyos...
Ma kikaptuk a matek dogát. négyes lett. ahhj nagyon mérges lettem.:S ötösre számítottam. amikor meg láttam majdnem széttéptem..:D:D
azt hiszem mostmár le kell mondanom a matek évvégi ötösről..:S
Tádé holnap már jön suliba.:) ezaz.:D
na lassan álhatok neki föcit tanulni. elééég. nem kell ez az élet.:D
nem kell a hideg. se semmi. csak a barátaim meg a fontos dolgok..:)
most kezdődik a sorozatom.:) úgyhogy mentem is.:)
további jó napot nektek.:)
sziasztok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése