2010. január 14., csütörtök

:) legyen már tavasz...


A mai nap.. háát.:S elég szar volt. kettesre zártak le töriből. háát mitmondjak nagyon örültem neki... de majd a második félév talán..:) ma 7órám volt. de szerencsére rövidítve. így már 12.30kor végeztem. sőt előbb. mert az utolsó óráról elengedtek minket.:) és a tesi sem volt rendesen megtartva mert nem volt Zita néni.:) Délután. A Szaszi, a Vivi, a Toncsy meg én elmentünk Plázázni meg Corsozni.:D elvoltunk.és háát most itthon vagyok. fáradtan. mostanában alig bírok felkelni. ma is majdnem becsengetésre estem be a suliba... de már hamarosan hétvége. lehet hogy megyünk moziba a Toncsyval. de ez még nem biztos. pedig jólenne.: már csak 2hónap és megszületik a hugiii.. jahhj annyira várom már.
névnapomra egy csomóóó csokit kaptam. és most olyan rosszul vagyok.:D de ténylegnagyon. és hamarosan második esély.xD
Jahhj ma a Liny is olyan rosszul volt. fájt a hasa és még sírt is. úgy sajnáltam.:(
nagyon várom már a tavaszt. a tél úgy lehangol. olyan szomorú és szürke. nemjóó.:S
tudom hogy nagyon összevissza írok de így jutnak eszembe a dolgok.xD :D
Ma énekórán néztünk egy nagyon jó filmet. sajnos csak félórát láttunk belőle... majd jövőhéten.
na sziasztok.:)
és szeretek mindenkit. nagyon.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése