2010. január 25., hétfő

Sütiiiiiiiiiiiiiiiiii..:D:P


jahhj. háát komolyan ez a hideg..:D nemakarom. ma majdnem megfagytam haza felé jövet. állítólag -2fok volt ma. szerintem annál kevesebb... nagyon hideg van.:S
Jahhj ma vásároltam *-* muszáj azt is néha.:D:D vettem egy pulcsit meg egy nadrágot.:) széépek.(:
holnap könnyű nap. ahhj. dejóó. na de ma. dolgozat matekból. na igen. az az egy ami mindig jól megy. pedig nem is tanultam ráá.:)
na és ma. egy-két ember érdekes az osztályban.:S nem értem h hogy tud valaki ennyire megváltozni?:S nade mindegy is. nem az én dolgom. majd észreveszik magukat... talán.
ma tesi ötös(H) gerenda.. wááá. jó vagyok.:) mondjuk mindig remeg a lábam..:S deígy is ügyes vagyok.:D:D
Tádé gyógyulj meg. szegény lábad. szegény te..:S sajnállak.
na és Szaszus. téged is áám.
komolyan. hihetetlen ez az osztály..:D o.fő azt mondta h a Dani keze is eltört.:S
na szééép.:S háát ha igaz akkor neked is jobbulást.:)
uhh.ésma nyelvtan doga is. na azt nagyon nem tudtam. azt sem tudtam h írunk.:S:D éééés új sorozat.:) nem túl jóó. de most ez van.:D:D ma találkoztam Rolival. na mérges is lettem.mondjuk nem ráá. csak amiket mondott..:S
háát most hirtelen ennyi.nem jut eszembe több. kifogytam.:D na pacsi.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése