2010. január 31., vasárnap

nem tudok máár semmit.:S:(


Az életben vannak dolgok amik csak úgy jönnek.. és olyanok is amik egy hang nélkül eltűnnek. hogy ez az új dolog örömöt vagy szomorúságot hoz e magával azt nem tudhatjuk... ahogy azt sem hogyha elveszítünk valamit, annak mi lesz a következménye... Egy valamit biztosan tudok. ha elveszítek egy olyan valakit/valamit amit szeretek az igen is szomorúsággal jár. és nem kell itt halálra gondolni, se semmi ilyesmire. mert a puszta távolság is tud fájni. nagyon is. sajnos saját tapasztalatból tudom. bármennyire is szeretném hogy itt legyél... akkor sem lehet. talán jobb lenne ha elfelejtenélek? nem. ez az ami sosem menne. vagy legalábbis nagyon nehezen.
de van még valami amit tudok. egy új dolog, egy új barátság.:) ez olyan aminek örülni lehet... hihetetlen hogy az emberek anélkül alakítanak véleményt a másikról, hogy megismernék igazán... ezt a hibát szinte mindenki elköveti... ahogy én is elkövettem. pozitívan csalódtam egy emberben. akivel eddig talán még csak barátoknak sem mondhattuk egymást...és most mégis.:) sok barátom van, de nem szeretem ha körül zsongan az emberek.:) sajnos kevés az igaz barát. de legalább van egy-kettő. máár az is valami.:) de nem is baj. igazbarátból nem kell sok.
Holnap jön az új lány.:) uhh.nagyon kíváncsi vagyok máár rá. meg arra is, hogy hogy fogjuk fogadni. vélemény az már van.:D na de kitudja. mint az ímént mondtam a vélemény már előre kialakult anélkül hogy megismertük volna. az emberek egyszerűen ilyenek...
ma elmentem vásárolni.:D megvettem a sálam.:) ohh. az a sál én vagyok.:D:D színes meg minden.(: nagyon szeretem.:D
na jó. talán ennyi elég is mára belőlem.:D
remélem jó napotok volt(:
megint csak köszönni tudom, hogy elolvastad a blogom:)
jó éjszakát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése