2010. január 28., csütörtök

Ha az út, amelyen jársz, állandóan fájdalmat okoz neked, akkor az nem a te utad....


Hallgatom ezt a számot. és legszívesebben sírnék.:( nem mondanám h szomorú vagyok, de ez annyira gyönyörűű. mikor először hallottam már akkor is majdnem. már régen hallgattam, de néha napján még előkerül.:D szeretem.:)(L
Négyes lett a német dogáám.(: örülök.
tesin meg szekrényugrás. na de úgy ám h amikor ugrasz akkor egyből nem a lábadat kell rárakni a szekrényre hanem bukfencbe kell rá felugrani.:D háát először úgy beütöttem a fejem.:D fááájt.:S
na de ma máár profi.(H)
7órám volt. nagyon sok. majdnem meghaltam.:D:S
és ma tényleg nagyon hideg volt. ráadásul délután nem jött a busz. csupán 40percet vártam arra a szarra a -10fokos hidegben. gondolom mindenki tudja milyen érzés... háát.komolyan. akkor legalább szóljanak hogy hé idióták nem lesz áám busz. ne várjatok..ááá dehogy. miért is szólnának.:S
Mérges vagyok, nagyon mérges. valaki nagyon hülyének akar nézni.. de sebaj. ha ő ígyérzi jól magát. mondjuk nem úgy kéne elütnie az idejét h engem baszogat.:S és akkor még áát is ver.meg hasonlók. nahh.idióta. inkább mondaná meg h kopjak le. vagy valami.:/
jahhj komolyan néhány ember annyira nevetséges.:S
Ma Katámék eljöttek elém a sulihoz.:D
vicces volt. mind mindig(: akkora tök az a lány.:D szeretem.:) mert olyan hülye mint én.xD
háát remélem jól telt a napotok.:)
sziasztok.jóéjt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése