2010. január 19., kedd

órai munka.:D

ééééésss.. egy újabb info óra.:D
jhaajj dögunalom. és nagyon fáj a fejem.:( detényleg.
a Máté már megint a hülye vicceivel.-.- az a gyerek annyira beteg.:D
nemáár, hogy mégcsak kedd van..:S olyan hosszú ez a hét...
pfff.. és tegnap..:S.:D:D:D
itthagytam a suliban a kulcsom. és amikor hazaértem akkor jöttem rá h nincs meg. és háát persze h apu nem volt otthon-.-" dolgozott.. és csak 11re ért haza. de szerencsére addigra már bejutottam. nagynehezen bemásztam az ablakon.:D kicsit volt csak durva. és este amikor hazaért...: "Vera ez a létra mit keres itt??!
jahhh. háát az úgy volt.":D:D olyan vicces volt. mondjuk tegnap nem így gondoltam.:D
és ma megkapjuk a félévit. megint alakítottam.:S évvégén muszáj lesz összekapnom magam. még jó hogy anyuék nem szigorúak. nem lenne jó ha engem is eltiltanának mindentől.. néhány szülő annyira..
nem is értem. hiszen ők is voltak fiatalok...
Holnap kezdődik a Diákhét.:) remélem jó lesz.:) legalább nem kell annyit tanulni.:) ez már azért valami...
haza akarok menni.. pedig a kedd az jó nap. de ma még ehhez sincs kedvem. fáradt vagyok...:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése