2010. január 29., péntek

na igen. az emberek csoportokba sorolhatóak.:)


Komolyan. most én vagyok ennyire hülye? vagy inkább csak a világ nem olyan mint amilyennek én szeretném?? inkább a második.:D
néhány embert nagyon nem értek meg. de az a poén hogy senki nem érti őket. dehát akkor miért csinálják ezt az egészet??
kis gond lehet velük odabennt.:D:D
éppen erről beszélünk az Edinával meg a Vivivel.:)
háát akkor biztos nem velem van a baj, mert ők is egyet értenek velem.:D szóval megnyugodtam. viszont azok az emberek akikről szó van azok meg nézzenek magukba. mert gyülekezik a tábor az én olalamon.:D:D:D a mi oldalunkon.:P
na de haggyuk is. nem vagyok azon az agyi szinten ahol őők. mert ahhoz már ritka hülyének kell lenni.:D
na ennyi elég is lesz. nem mocskolom velük ezt a széép blogot.:D:D
Edina.Vivi.Dodi.Liny.Szasza. és a többiek.:) persze nem mindenki. szeretlek titeket.:):)
ma délután a Vivivel Corsoztunk.:) álmaim sálát láttam.:D

meg sapikat nézegettünk meg táskákat.:D
jó volt Vivivel.:)
és az egyik legfontosabb hogy HÉTVÉGE!!!!
jeee.:) holnap alvás ezerrel.
Fancsótól kaptam egy olyan aranyos képet. ő szerkesztette.:D ha kicsit jobban figyelsz akkor észre is veszed.:D:D
háát hamarosan barátok közt.
szóval léptem.:)
sziasztok. és jó éjt(:
jó hétvégét is.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése