2010. január 26., kedd

Az élet piszkos, csak a semmi tiszta..:D:S

Jeee.:D info ismét.Vivi mellett.:) szeretlek. mi ketten..info..(H) háát jónak indult ez a nap.:) mármint nem, mert mindennap rosszul indul. felkell kelni.:S na de utánna.:) Katámmal:) szeretlek hülyelány(:
mi ketten tényleg annyira betegek vagyunk. tegnap esti msn beszélgetés.:D:D jahhj*keveset röhögtem. majdnem leestem a székről.xD
Tádéval is beszéltem. aztmondta h csütörtökön már jön. juhéé.:)
azért sajnálom is szegényt. biztos nem lesz kellemes mankóval.:S:S
Dodiim.szomorú. nemmondja meg h miért.:(:(
Liny meg én szokás szerint hülyék..:D szia.helló.szia.helló.szia.helló.pacsi!!.:D:D
jó ez a nap.:D ííhhh.reggel szabályosan úgy estem le a buszról.:D:D najó azért nem. de majdnem.:D:D k*va jééég.:S örökös ellenség.:S ahogy a tél is.:D na. nem tehetek róla nyári lány vagyok.:D:D
éééés ötöst kaptam infoból.:D:D (H) háát igen.:D
kéne egyet mozizni.nem gondoljátok csajok??:D:D valamikor jólenne.:D sokan.kukorica.mozi.:D:D
tegnap este olyan jót beszélgettem egy emberrel akiről nem is gondoltam volna.:) volt barátom felhívott..:) nagyon jó volt. mondta h van barátnője meg ilyenek. mondtam h örülök.:D azt mondta h ma is felhív..:D
olyan vicces volt. azt mondta h már meg sem ismer..:D és hogy jó irányba változtam.:D:D nagyonaranyos.(:
Holnap reggel is találkozok Kattal.:D csütörtökön is velük. Gabival is. és Katámmal.:D az széép is lesz.
és tegnap néztem az új sorozatot.:D jahhj*azthiszem ezt is nézni fogom.:D:D xD
Háát lehet h hülye vagyok. de
karácsonyi hangulatom van.:D:D:D
na jóól van áám. időőben.:D xD
mert akkor olyan széép a kossuth tér.:) jó olyankor sétálni. és komolyan karácsonykor 100szor jobb idő volt mint most.. reggel baszott hideg volt..:S
Ííhh.tegnap olyan nacit vettem mint amilyen az Edinának van.:) meg beszéltük h egyszer ugyanúgy öltözünk.:D:D xD dejóóó.
na jól van. nem akarok untatni senkit.:D háát. köszii h időt szánsz a blogom olvasására.:) akkor is ha nem ismersz.:)
na pacsiiii.(L)
éééés este nem aludtam el a Barátok köztön.:D végree.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése