2010. szeptember 1., szerda

a nap.:)

szeptember1.szerda_
a nap.egy újtanév kezdete.már nem mivagyunk a legkisebbek.sőt.már 4.éve munkácsy;) mindenévvel egyre közelebb kerülünk a bűvös 12.hez:O nemrég még fecsketábor. mostmegmár 10.A:)) még a végén Kati néninek lesz igaza:O:DD 'nyakunkon az érettségi':)
amúgy nagyonjóvolt ez a nap.a suliban sok új arc:) sok pici hetedikes és a kilencedikesek.:) már el is felejtettem, h én mitéreztem az első napokban. arra az egyre emlékszem, h nagyon örültem amikor 2007tavaszán megtudtam, h felvettek;):) mára már kicsitt fogyott a lelkesedésből...:D tegnap kevésbé voltam elragadtattva a tudattól, h ma újra elkezdődik a fél6kor kelés. ráadásul 10hónapig így is lesz.:|
szóval..azért ma reggel nagynehezen csakcsak felébredtem:S és ha ez még nem lett volna elég... a buszra jóformán úgy futottam... és ráadásul alig fértem fel-.- televolt. az emberek a legalább 20buszból mind ezt nézték ki maguknak-.- remekül indult a napom(N) aztán az ikrek kicsit dobtak rajta(Y):D olyan idióták.öröm velük reggel iskolába menni.:D éés beérkeztünk a suliba:) úgy de úgy izgultam:DD és akkor Dodii..:) jött.megölelt. '-szia te elérhetetlen - miért ennyit nőttem!? xd -nem.hanem egész nyáron nemtudtalak elérni xd' kicsit félreértettem:$ aztán jött Szaszus,Edina,Liny,Vivi:)(LL)

olyanjóvolt újra együtt: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése