2010. szeptember 15., szerda

elveszve_


hazafelé elhagytam magam! nem akarna vki összeszedni!? szétvagyok csúszva... akármennyire is próbálom ráhangolni magam az "iskolai időszámításra" nem megy. elegem van, h nemtudom kiélni magam. nincs semmire időm. mármár jóformán a barataimat is hanyagolnom kell. pedig rólam köztudott, h elég szabadszellemű vagyok. énvilágom.énszabályaim... de gondolom ezt mondanom sem kell, h ez azért nem ilyen egyszerű. meg kell tanulnunk alkalmazkodni... de a felnőttek (szülők) nemtúloznak egy kicsit!? örülök, h hazaérek (mondván, h végre pihii) erre még jobban hajtanak mint a suliban-.-
aztmondják minden jóban van vmi jó. most vagy vak vagyok vagy csak egyszerűen nehezen veszem észre-.- de ittvan például a ma: ) ami megemlítésre méltó az talán csak az, h Dancival mavagyunk 2hónaposak(L)*.* Szeretlek: ) és szeretném ha tudnád, h neked köszönhetően néhány dolgot máshogy látok: ) mindig segítesz és megértesz:$:)

tnap Frankes óra volt:$ megintcsak hozta a formáját: ) ezt a pasit csak szeretni lehet:D aztán délután a parkban is találkoztam vele: ) gördeszkázott:D és kiabált, h "HELLO!" : ) azthiszem szeretni fogom a keddeket:$:) viszont kevésbé fogom a szerdákat-.- háát ez a nap valami iszonyatosan borzasztó volt. igaz, h csak öt óra.. de ezek a lehető legrosszabbak:/ hnapra is sokat kell tanulnom:/ főleg bioszt. úgyhogy legyen mára ennyi elég: ) örülök, h idejutottam: ) de nemfogok eltűnni: ) a hétvégén jelentkezem:)

pacsii_




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése