2010. szeptember 28., kedd

Ne nézz hátra, hisz előttünk van a nagyvilág


Az idő a barátom és az ellenségem is egyben.

Az idő minden sebet begyógyít. Effelől a barátunk. De ha valamit csak az idő elteltével kaphatunk meg, esetleg egy esemény bekövetkeztét, akkor sajnos ki kell várnunk sok-sok szenvedés árán is. Felhozhatom például a haj növekedését is. Mennyi idő mire megnő? 2 év? Mennyi idő levágni? 2 mp. Sok évnyi munka is elveszhet egy szempillantás alatt ha nem vigyázunk rá, vagy rossz döntéseket hozunk.

bevezetés megvolt_

Ilyenkor teszem fel bennem a kérdést: Most mit kéne írni… MEGINT. Elszoktam ettől. Elszoktam, hogy a gondolataimat rendszerezzem. Egy nagy kötegben áll és arra vár, hogy kigubancoljam és betegyem fiókokba. Most lehet megint sikerül, mert újra erőt vettem magamon – hisz már nincs sok a nehézségből. Látom az alagút végét.. Csak addig még gyalogolni kell.. Sokat keveset? Attól függ mennyire kanyarog és milyen messze van.

meséljek a máról!? háát kedd.ez a nap aminek mindig örülünk. egyrészt könnyű nap, másrészt Frankes angolóra: ) ma is nagyonjó volt.(: imádom hallgatni ahogy beszél.:D főleg amikor magyarul próbálkozik:D aztán volt ma egy hosszú matekunk, egy unalmas osztályfőnökink, egy kedvenc törink-.- egy bonyolult kémiánk és egy nyelvtanunk. de ennek a napnak is vége lett: )

most pihenek.meg gép,zene,facebook,kapucsinóó_:P már kb.negyedszerre is egy film előzetest nézek.tnap facebookon is közzétettem.: Harry Potter és a halál erekjéi. kötelező filmek eggyike! nagyonvárom.kiskorom óta Harry Potter fanatikus vagyok:D
azthiszem most elég sokmindent írtam.: ) egyrejobbvagyok:D:P úgyhogy most abba is hagyom: )) van még millió dolgom... have a good day!:D
szia: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése