2010. szeptember 21., kedd

*.* egykicsit álmodozom o.O túlzás? szerintem gyönyörű;):P*.*


"Amikor a pillangó megmozdítja a szárnyát, fuvallat száll az egész Föld körül; amikor porszem esik a földre, az egész bolygó egy kicsit súlyosabb lesz, és ha lábaddal toppantasz a Föld kissé eltér a pályáról. Amikor nevetsz, körben terjed a vidámság, mint a tóban a vízgyűrűk, és amikor szomorú vagy, sehol senki nem lehet igazán boldog."- na és mi a tanulsága ennek a kis idétenek?:) légyboldog!

ittvagyok újra.egyhete nemírtam. talán elkéne kezdenem mesélni ami történt velem... de ha nemharagszol nemfogok nekiállni.: ) felejtsük el a múltat és tekintsünk a jövőbe;) ti nemörülnétek ha lenne vmi különleges képességetek?:P bár ez lehet előny, hátrány... mitnemondjak néha jóljönne.;) például a nehéz döntések előtt látnám a döntéseim végleteit/eredményét... mindjárt könnyebb lenne;) vagy van egy jobb... amire szerintem már mindenki vágyott az életében legalább egyszer...gondolatolvasás*.*:P ugye hányszor megkönnyítené az életünket!? de meglehet, h úgymeg unalmas lenne az életünk.nem lenne semmi kockázat... : ) nem lennének titkok.:O az már kevésbé tetszene...
kezdem úgyérezni, h sokat beszélek magamról.mondjuk ez a blog arról is szól. de emlékszem egyszer régen csináltam egy ilyen kérdőív szerűt amiben a ti véleményetekre voltam kíváncsi:) most csak egy egyszerű ámde lényegretörő kérdést teszek fel:) ha szeretnétek akkor ugyanúgy válaszolhattok mint októberben vagy noemberben..már nememlékszem mikor...:) szóval.: Boldogok vagytok? és ha nem.akkor mi lenne az ami azzá tudna tenni titeket?:) kíváncsi vagyok a ti dolgaitokra is..: ) örülni fogok, ha válaszoltok: )) előreisköszii(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése