2010. szeptember 27., hétfő

life.

szia.:) gondolom feltűnt, h mostanában elég hiányosak a bejegyzéseim. ha tehetném minden nap írnék, de pl 2napja mégcsak gépnél sem ültem.:/ demostittvagyok! nemtudok újat írni. többek között azért sem szeretem ezt az "iskolás időszakot" mert minden nap ugyanolyan. minden hetente ismétlődik. és én ezt nagyon nemszeretem. szeretem a változatosságot, a kiszámíthatatlanságot... ami ennek teljesen az ellentettje. egyetlen vigaszom. a barátok!: ) mindig jókor és jóhelyen vannak.: ) ha belegondolok, h mennyire unatkoznék nélkülük:/ mindig feldobnak és mindig van hozzám egy jószavuk: )

jahhj sajnos most mennem kell.anyu rámbízta a Bogiit.:)) megyek megdögönyözöm egy kicsit a picúúrt:P mondtam már, h elkezdett bújni a második foga is!?:$:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése