2010. szeptember 8., szerda

olyan sokoldalú vagyok, hogy az már majdnem gömb... xd

Éljen az év beszólása. Mikor megláttam egy ismerősöm ismerősénél kiírva, perceken át csak fogtam a fejem, mert akkorát koppant.:D

Nagy hatással volt rám egy könyv, ami alapműveltség minden korosztály számára. Lehet ha elolvasnátok megváltozna a véleményetek a világról.

” – Az ember csak azt ismeri meg igazán, amit megszelídít – mondta a róka.
- Az emberek nem érnek rá, hogy bármit is megismerjenek.
Csupa kész holmit vásárolnak a kereskedőknél.
De mivel barátkereskedők nem léteznek, az embereknek nincsenek is barátaik.
Ha azt akarod, hogy barátod legyen, szelídíts meg engem.”

Ebből a pár sorból jöttem rá, miért van kevés, de igen fontos barátom. Van értelme rájuk tölteni az időm. Viszonozzák. Ne akarj közéjük tartozni. Nem úgy megy az. Minél közelebb akarsz férkőzni akarattal, annál jobban zárlak ki az életemből.

Legyen ennyi elég. Élem az életem és ha kell leírom.

Sose kérdezz, sose faggass. Nincs értelme.

mainapom: ha egy mondattal szeretném jellemezni akkor 'fárasztó, de jó':))
a napom egyből egy kemény tesivel indult. Zita néni érti a dolgát-.- sikeresen felébresztett(N) aztán órákután csajokkal beszélgettem: ) jóvolt. sokat nevettem. olyan jóléreztem magam, mint ahogy már egy ideje nem.:/
a többi óra elhanyagolható.ugyanolyan mint a többi napon. ma még tanulnom kell bioszra is(N) hnap felelés.:/ már most nagyon unom.

ááá.majdnem kihagytam vmit;) tnap volt az angol lektorral az első óránk.Frank*.* mindenki odavan érte:) nagyonaranyos.tökjól elbeszélgetett az osztállyal.:) sokat nevettünk. olyan édesen próbálta kimondani a számára bonyolult magyar szavakat.:D várom már a keddet(Y):$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése