2010. szeptember 6., hétfő

Enjoy the little things!


Azt vettem észre, hogy iszonyatosan elkezdtem tompulni. Korral jár vagy az évszakkal vagy nem is tudom. :D Látod magadat leépülni, de mégsem olyan rossz értelemben, hanem egy kicsit inkább, olyan szétszórt értelemben. Gondolataid darabokban, szobád darabokban, lelked darabokban… ezért rájöttem, h minden percet kikell használni és mindenben megkell találi a jót, a szépet.Észre kell venni az élet apró örömeit...Gondolok itt ilyenre mint napsütés vagy egy mosoly egy számodra kedves személytől... sajnos manapság már nemilyenek az emberek. önzők.csak a pénz teszi őket boldoggá.persze vankivétel, de mamár kevés...:/ tetszik tetszik nem nem.. magamnak írom ezt a blogot nem másnak...ez csak az én véleményem...

akkor térjünk rá a napomra.röviden tömören szarvolt:| 7óra. szarulindult szarulvégződött-.- első óra fizika utolsó meg tesi(N) parkban futás(N) meghaltam...torkom szépen megfájdult. aztán elindultam haza:)végree.:D Linyvel.sokat röhögtünk:D és most meragadom az alkalmat és hivatalosan is bejelentem, h mától átkereszteltem Bodzára(Y):D aztáán ikrekkel mentem: ) Márió: 'tevagy a legjobb lánybarátom': ) deédes:):$ olyan idióta:D úgy szeretem:D... itthonvagyok;) hangom aligvolt(N) de jöttek a jólismert praktikák;) mézescitromos tea nyamm: ) és jólisvagyok:))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése