2010. szeptember 2., csütörtök


Filózgatás...:)Ismét szembesültem azzal a ténnyel, hogy márpedig ez a valóság és reggel sajnos fel kell kelni abból a gyönyörű álomból, amiben egész éjszaka ringattam magam. habár ez kevésbé volt szép. sokszor álmodok olyat, h már 20-30 éves vagyok. és ma át is futott ez a gondolat az agyamon...Őszintén mondom nem tudom. Nem szoktam ilyet mondani, de most tényleg. Semmi elképzelés, hogy mit fog hozni a jövő. Ez olyan, hogy állsz egy alagút előtt és látod a végét, de ami az alagútban van, az sötét. Tudom, mit akarok, csak nem tudom, hogy fogom kivitelezni. Borzasztó egy érzés. Nyomaszt, fusztrál, és egyszer csak azt veszed észre, hogy a saját halotti torod szervezed, és nem érted el a célod. Restart nincs. Egy életünk van, ki kell használni a lehetőségeket maximálisan. Érthető? Pont én mondom, aki elszalaszt mennyi lehetőséget.. De szokták mondani, hogy aki ért hozzá az csinálja, aki meg nem, az tanítsa. Értek hozzá, csak baromi lusta vagyok. Egy a lényeg: hogy nem csinálom. Ezért kéne 180°-os fordulatot vennie az életemnek:/:) és pont.

ma.
elkéstem reggel a buszt:/ nehezen ébredtem.
7órám volt.jó egy nap:| indult egyből egy rajzzal.újtanár.egész kedves ember.de úgy kb.az első 1perc után feltűnt mindenkinek h dadog:D
második,harmadikóra irodalom. máris teleírtam 3oldalt. fúú de örülök.majdnem elaludtam.delegalább leghátsó pad;) alig lát;)
negyedikóra angol:) ez az ami a legjobban hiányzott:) jóvolt:) demégcsak beszélgettünk. semmi extra.
ötödikóra kémia.nehéz lesz. de ez az utolsó év és készvége;) remélem idén is jólfog menni.:)
hatodikóra biosz-.- egy év után újra. uhh deutálom:S gyűlölöm... azzal az altató hangú tanárnővel együtt-.-
hetedik fizika. másik kedvenc:S nagylendülettel belekezdtünk az új anyagba...utálom..:/

ésmost itthon.pihi.relax.készülődés a hnapra.:/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése