2010. március 29., hétfő

Tavasz.:)

szia.
ugye te is örülsz, hogy tavasz van? najó.ez hülye kérdés.
báár.egy valami azért rossz benne. hogy mivel már jóidő van. lehet futkozni.neeeee. na ez nemhiányzott. ma is tesiórán 5parkkör.:/
elfáradtam nagyooon.
és.mostanában nemnagyon fogok írni. mert rossz a gépem. és mindjárt viszik is el.:/
jahh és vége a suliban az unalomnak:D holnap már jönnek a nagyhangú fiúk.:D háát.már hiányoztak is azért egy kicsit.:D
és képzeljétek a hétvégém megint olyan jóvolt.(Y) és elsem hiszem hogy hamarosan szünet. és akkor 5napig együtt.(L);) jólesz.
őhhh.talán ennyi is lenne? háát.nemtudom.:D
ma Liny korán elment haza. és Dodival voltam.:) órán pedig a Vivcsii mellett ültem:) beszélgettünk a Patrikról. akin már "túltette magát" vagy mégsem?!:)
ezt csak őtudhatja.
Szombaton Anitával vásárolgattunk.:) és találkoztam a Gabival is.(L) végre.
Esztit pedig nemis láttam ma.:/ nemtudom mi van vele. lehet, hogy csak egyszerűen elkerültem.:/
najóólvan. megyek.:)
pacsii.:D
puszi.és élvezd a tavaszt.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése