2010. március 10., szerda

Nem, ő nem a barátom.. de szeretem az öleléseit, a szemeit, a mosolyát.. a rengeteg közös emlékünket, a perceket, amikor együtt nevettünk...(L)


teis éreztél olyat hogy máár legszívesebben elköltöznél.? vagy azt szeretnéd, hogy senki se vegyen észre. csak egy kis nyugalom. éshogy senki se terheljen az idegölő megjegyzéseivel. meg a felesleges fecsegésekkel. persze vannak kivételek;) nyugi.
demáár nagyon unom magam. semmividámság.semmifény. ésmég ma is esik a hó.:(:( elsem hiszem. úgylátszik ez nem az én napom... pontosabban nem az én hetem.hónapom.évem!? na az azért még nem:) remélem. mégnincs elveszve semmi. mert amilyen rossz a tavasznak mondott tél:) olyan jó a nyár=] csak a zene maradt ami leköt=)
ésmost ti ezt nem tudhattjátok. demáár 2órája ezt írom:D xD
mindig van valami dolgom. és nem is jut eszembe semmi, olyan amit ideírhatnék. :S
miért nem tudom elfelejteni??:( ahhj. olyanrossz mindennap látni:( vagyisháát persze, hogy jó, de olyankor mindig elkeseredek.:(
és rossz érezni azt amit érzek, úgy,hogy tudom, hogy felesleges.:(
nade haggyuk is. mert ez nem megoldás, hogy csak nyafogok..:) talán nekem kéne lépnem..:) nemtudom.:S
nade mindezek ellenére még szerencse, hogy általában vidám vagyok=] meg.amikor velem vannak a barátaim akkor úgysem gondolok rá.:) ezért.sokat legyetek velem:D ma írtunk németből. úgyérzem, hogy 4es meglesz:) háátjólenne.
na már megint elbambultam-.- komolyan. ez a leghosszabb blogbejegyzés írásom:D:D 2és félóra. azért tudok valamit:P:P
csak kinéztem az ablakon. és csak néztem a fehér havat. áhh. nagyondúúrva. és hát hányadika is van?:O nagyon nem akar jönni ez a tavasz.:) pedig várom már.:) unommár ezt az itthon ülős tétlenkedést:)
na azthiszem megdögönyözöm eggyet a hugimat=)
szijasztok:):)
puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése