2010. március 5., péntek

A jó döntések nem könnyítik meg az életedet, csak könnyebbé teszik.

Péntek=)
egyik kedvenc napom=) holnap legalább 10ig alvás=) háát ma. minden a megszokott formájában zajlott.=) ugyan az az unalmas pénteki nap. amikor már mindenki csak haza akar érni és pihenni=) énis ezt csináltam. és bocsi lányok hogy nemmentem. de egy ilyen 4parkkörös tesi után már megvoltam halva.:):) ma nagyon hideg van. reggel 0fok volt és most este pedig -2-3fok van. áhh.neméppen tavasz.:S pedigmár jólenne.
holnap nagyon nagy döntéseket kell hoznos. 2ember sorsáról...:S:( nehéz lesz. és remélem nem bánok majd meg semmit.
áhh.madélután kicsit voltam csak el.:D xD ugye van az egyik kedvenc sorozatom a Rubi.:D:D xD és megnéztem a befejező részeket. mondjuk csak spanyolul volt. denagyondúúrva.:D áhh. le is döbbentem.:)
háát.mit mondjak méég?!
unatkozom. demár csak pár perec és barátok közt.:D best=)
namegyek is emberek!=)
pacsii.
have a nice weekend;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése