2010. március 4., csütörtök

A derű víggá teszi a világot akkor is ha nem az=)



ez a nap olyan különlegesen rossz volt=) azért mert szinte mindenkinek rossz volt.:( az egész osztály olyan csendes és semleges volt ma. ennyierővel itthon is maradhattam volna=)
ma jöttek a suliba ilyen török emberek:) valami cserediják szerűűek. denemazok:D és olyan érdekes volt. messziről lácott rajtuk, hogy nem magyarok=) kendőd hordtak meg ilyenek...mondjuk nem mindegyik=)
holnap van a csajos délután=) sokan. beszélgetünk és jólérezzükmagunkat=) várom már^^
kicsi hugom ma volt méretkezésen és már félkilót hízott a picike:):) hamar megnőnek ezek a gyerekek..:D
az előbb valami idijóta rámírt msnen. azt sem tudtam kiaz. és még azóta sem tudom.:D és elkezdett ott osztani. és mondom: ismerlek egyáltalán?? Vera vagyok. erre azt mondja hogy nem kéne hülyének nézni. meghogy holnap széjjel szivatlak:D:D erre én: munkácsis vagy.? aztmondja: nem. táncsisos, nem is! oxfordos:D:D mondom ez beteg.:D:D:D tuti hogy nemismerem. 1000000százalék..D:D biztos az idijóta hugom..-___-
most pedig keresek holnapra rajzra újságból nagy ember fejet. denemtalálok sehol.:S:) pedig kéne. najólvan áám. nemérdekel máár.:D
és nemtudok mit meséljek méég. jahh ma tesin eléggé lefáradtam.:S:S lépcsőn fotkoztunk+ugráltunk.:S áhh. nagyon rossz volt.
na azthiszem megyek=) fürdeni=)
úgyhogy puszi nektek=)
meg pacsííí.(L):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése