2010. március 14., vasárnap

"derült égből szerelem..":]

öhh.most arról kéne mesélnem h mi is történt ma velem?:)
háát. akkor mostanában halálra fogjátok unni magatokat ha az én sztorijaimra vártok:] csak egy dologra tudok gondolni, csak egy személyre,(L)
ma. csodás.(L)
beszélgetések. hosszas beszélgetések. sokmindenről, de főleg magunkról, rólunk, hogy mi lesz velünk:)
olyan édeees.:]
ma voltak nálunk megint babalátogatóban:)
holnap pedig március 15dikei ünnepség. még szerencse, hogy nekem nem kötelező mennem. legalább aludhatok sokáig:):)
szegény Viviim beteg. gyógyulj meg. legalább keddig légyszii.:) rossz lenne nélküled a suliban.:)
és Liny végre nagyon boldog. 3napra lejött a Zolija. olyan jó volt őt ilyen boldognak látni.:)
jahh és pénteken voltam moziban:) Alice csoda országbant néztünk. az unokatesómmal. háát a film nem éppen volt olyan jó, mint amilyennek mondták:/ egyedül Johnny Depp miatt volt értelme:] áhh.szokás szerint elmebeteget jáccik:D de legalább azt jólcsinálja. nagyon jó színész:)
most pedig Narniát nézek.(H)(H)
höhöö. akármit is mondodtok. én szeretem:)
na jóéjt.
pacsi. puszi:]


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése