2010. március 11., csütörtök

:(:(:(:(


ahhj.mi a franc van velem??:O:O ma különösen sokat gondolok rád. nem. most nem az eddigi "életem szerelme" sztoriról van szó. hanem akiről sokat beszéltem mostanság. és akit sikeresen sikerült elüldöznöm magam mellől a hétvégén. annyira bunkó vagyok.-.- ő egy nagy csokor virággal. " szia szivem. végre együtt.(L):)" és én meg." beszélnünk kell." na és ezután jöttek a szokásos nem megy így tovább dumák. kezdek rájönni hogy hiba volt. nem szeretek itt üzengetni.:( de ez már a végső eset.:( ma nemcsinálok semmit. csak a képedet nézem. és egyre jobban rájövök, hogy mekkora hülye vagyok. várom már hogy hazagyere. és csak remélni tudom, hogy szóbaállsz majd velem.:) bocsi, hogy nemmondok neveket:) de így jobbnak érzem.
és tudom, hogy most sokan meglepődtök majd, hogy miről beszélek itt. meghogy nemtudtatok róla meg stb. de a közeli barátaim tudták:) és köszönöm, hogyti végig mellettem álltatok:)
na most hirtelen ennyi lenne.:):(
jó éjt:)
(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése