2010. március 20., szombat

" Néha eltűnődöm, vajon érdemes élni? Aztán rád nézek, te rám mosolyogsz, és már tudom, hogy a válasz: igen:]"


hmmm:) maéletem egyik legszebb napja.;) ugye Tökii(L)?:D:D xD najóólvan. nempiszkállak:D(L)(A)
háát.:)reggel sokáig aludtam.mint mindig. aztán boldogan ébredtem. mint "mindig"..:D és utánna márcsak vártam és vártam délutánt. és az újabb vele eltöltött időt:):)
aminek minden pillanatát ki is élvezem:):)(L)
szerelmes vagyok.:] tényleg.őszintén.:) éstudom, hogy őis szeret engem:) mostmár van értelme az életemnek.:) minden reggel úgy kelek fel, hogy bennem él a remény, hogy újra láthatom.:) és, hogy ismét közelebb vagyok a hétvégéhez.:):)
aztáán.mitis mondhatnék még?!
ma találtam egy táncos videót és csak ámultam.:O
http://www.youtube.com/watch?v=MDIpJemfJzA
eléégéé jók:) és az a zene..áhh:) teccik.
nemtudok most máást.:/
jóéjt. pacsii.pusziim nektek:D:D:](L)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése