2010. május 4., kedd

Nem boldog vagyok, hanem vidám.Ez nem ugyanaz. A boldog nőknek nincsenek gondjaik. A vidám nőnek vannak, csak megtanulta, hogyan kezelje őket.:)


ma.nagyon elfáradtam. érettsági szünet van. 3nap. erre én ma reggel félnyolctól délután csaknem négyig bent dekkoltam a suliban. 30embert végighallgatni.:O áhh. komolyan most olyan okosnak érzem magam:D xD nade potya töri ötöst megért:D de eléggé. agyzsibbasztó volt. a végére már szabályosan ragadtak a szemeim.:D ott volt a Dodi is. meg márió meg Dávid. és már alig bírtam ott bent h ne nevessek. olyan vicces emberek voltak ott. áhh.:D az egyik lány pölö. uhh.hihetetlen viccesvolt.:D
aztán holnap jön hozzánk a Szaszus. várom már.:)
most meg Edinával beszélek msnen. jahhj olyan bolond az a láány.:) de szeretem:) *rubíí nézős társam xD*
telóm nemjó. szóval ne csodálkozz ha nemtudsz elérni.:/
aztáán:O:O Gabii:( annyira sajnálom. 7hónap után szakítani. tudom hogy megviselt. de én mindig itt leszek veled:)
és hihetetlen de már miis 4hónapja.ŁŁ wáá.rekord gyanúús ez nekem:)
a lényeg hogy tavasz van.:) mondjuk sajnos a tavasz jöttével nem szűnnek meg a problémák. belül még nem vagyok tavaszra/nyárra hangolva. megszoktam már a telet. és nemtudok olyan igazán boldog lenni. de te élvezd a tavaszt:) napozz.:D kirándulj. és főleg légy azzal akit szeretsz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése