2010. május 30., vasárnap

Sex és NewYork 2. :DD véégree

egyik kedvenc filmem. és végre itt a másodikréész.(H)
megyünk is mozizni. várom már nagyon. ma megint elkezdődik a rossz időő.:(
viharos időjárás.hatalmas szél. elegem vaan. nemhogy nyár lenne.:OO ááh.minek -.-" tudom h régen írtam. bocsi :/ elfelejtettem mindig.
hamarosan itt a szülinapoom *.* csodaszéép Converse táskáám.végree az enyém leszel.:) olyanszéép emberek! barna és kék a minta. csodaszép. aztmondják hogy "tiszta én" mondjuk azt nemtudom h ezt jó vagy rossz értelembe mondták.:D
mikor is írtam utoljára úgy igazán? kéthárom hete?:O akkor most mesélek:)
igazából nemtörtént sokminden. fáradt vagyok. suli...:/ annyira szar mááár.

osztálykirándulás nagyon jóvolt. mintmáár azt mondtam. annyra nagyon.:D sokat nevettünk. és keveset aludtunk:D (H) nemgondoltam volna h ekkora parti lesz.
csak az a káár h a Dodi nemvolt.meg az Edina.:(
nemtudják miről maradtak le:O
olyanjó helyeken voltunk. Tapolca volt a kedvencem:O nameg Füred.:) nade perszee ezeknél jobb volt az este (H)
nemsok mindenre emlékszem.:D de az este nagyrésze megvan. azthiszem...
remélem nyáron is lesznek ilyen bulik.
hááth egy már biztos. Június 12. Corsoo.(H)
aztáán utánna tervbe van az én szülinapi partim is. 23.a környékén. csak még nincs meg a helyszín.
nemakarok a nyáron unatkozni. mertháát mindig ezvan. eltervezem h tökjólesz. aztán halálra unom magam. Július 12 David Guetta lesz a Heineken Balaton Soundon. muszáj ottlennem. lehetséges h mehetek. csak kéne egy felnőtt.:O:O egyedül úgysem engednek el.
na assze most van vége.:D lépek aludni. mert máár leesek a székről:)
napacsii.Jóéjt:) (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése