2010. május 10., hétfő

rainbow*

helloszija*
hááth nemmostanában írtam. mármár ehhez sincs erőm.:/ elfáradtam. a suli minden energiámat igénybe veszi. de nempanaszkodom. szerencsére a barátaimra meg minden jóra is van időm:) igaz, hogy olyankor már majdnem elalszom, de legalább ottvagyok. és résztveszek mindenben. és végig hallgatom az én kicsi problémáimhoz képest az ő hatalmas problémáit.:) pasik így, pasik úgy. hááth ilyen ez a tinédzser kor.:D(Y) desebaj. mindenben van valami jó. pl.: hamarosan nyáár.és háát ki az aki nem várja a nyarat?.:D hááth.naugye, hogy nincs ilyen.:) ma nyelvtanból kaptam egy 3/4-et. ahhj.négyes kellett volna. deháát.képes lettem volna rá, mert a Csanádét is jóformán én írtam meg és neki négyes lett:D megis köszönte."köszi a négyest":D aztáán. megúsztam egy németet(Y):) és találkoztam Gabival is. isméét. tökjó volt(Y) szegéény még mindig nem tudja túltenni magát az attilán.:/ ééés.hamarosan osztálykirii.:D várom már. szerintem nagyon nagy lesz:D vannak elképzeléseim néhány emberről xD biztos lesznek érdekességek. bár mondjuk nem lesz az igazi, mert egy csomóan nem jönnek:/ mostmáár a Letti sem akar. demiéért?:O nemszereti az osztályt. de próbáljuk rábeszélni. és Adri sem jön. juhhj.neki ez az utolsó hete. jó hosszú nyáriszünete lesz. mertháát megműtik a lábát és nemtud majd felkelni. szegény pont jókor jön neki.:/ amikor végre nyáár és pihíí.deháát reméljük rendbejön. ma megint elfáradtam tesin. futottunk. valaki kint az udvaron valaki pedig bent az aulában. én bent futottam. addig kellett futni ameddig az első visszaért kintről. hááth.10kör volt az aulában. de szerintem az fárasztóbb volt mertháát 2lépcsőő is van benne. juhhj defáájt a lábam:( jahh és bocsi, hogy mostanában nem írtam. Dodii meg is jegyezte:) csakháát egyszerűen mostanában semmi kedvem nem volt. máár azon is gondolkodtam, hogy megszüntetem a blogom, de aztán mégsem:) mertháát néha jó kiírni magamból mindent. meg tökjó visszaolvasgatni(Y):) de azt megintcsak nemtudom, hogy mikor írok legközelebb.:) majd ha lesz új sztorim, vagy ha történik valami jó is végre. báár azt a rossz dolgot ami most igazán fááj azt senki sem tudja helyreállítani:(:(:( na elég is lesz. azthiszem. megháát kifogytak a szivárvány színei. ígyis túlléptem már:D xDDD na szijaszija:)(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése