2010. május 14., péntek

egy hang a szívedből szól rád h ez csak játék...(8)

szia:)
háát. ma megvolt a 2000méter.:/ mitmondjak nagyon lefárasztott.:/
végre péntek. és ha belegondolok, hogy egyhéét múlva ilyenkor máár. osztkiir.:D várom.
még 47nap és Eclipse premier:O jahhj dejóó(Y)
aztáán. ma volt az Adri utolsó napja a suliban. Sőt! csak bejött reggel és elis ment.:/
olyan aranyos a hugiim:) *.* nagyonkis zaba. persze amikor nálam van akkor mindig sír -.-":D háát miért is ne.
jahhj ma olyan sokat nevettem:D mert háát hátul ülök a teremben. a fiúk között:DD
és olyan idióták. mindig szakadok a röhögéstől:D mindig tudnak valamit mondani. Dávid.Csanád.Ádámka.Márió.Bence.:D:D
holnap megyek apuhoz. már hiányoznak:( és igen. még a Viki is. olyan rossz kéthétig nélkülük.persz hétvégén kiszoktam menni. deháát egészhéten nemlátom őket.:/ és valamikor még telefonon sem beszélünk. mrt délelőtt én vagyok suliban. délután meg apu dolgozik.. demajd holnap:):)


háát desajnos.mindenolyan rossz.:( aki úgyigazán ismer az tudja hogy most miről van szó:( egyembert.egyszerelmet.egybarátot.elveszíteni. persze nemúgyigazán. de az énvilágom mégis összedőlt. :( ésmost építhetem újra.devalyon lesz aki segít?:( áhh.olyan nehéz. mert háát SZERETEM:/

ma.:D a Dodii aztmondta hogy mindig tudok valami aranyosat mondani:D mertháát. a Linyn olyan naaagy napszemüveg volt. és közel volt hozzám. és amikor szembefordult hirtelen olyan érzés lett bennem, hogy "jééé egy légy" xDDD és tök azthittem, hogy egy bogár az:DDDDDDDDDDDDDD
nagyonnagy volt.:D
holnap lehet megyek buliba.:D(H) valami bad girls akármi:D:P deháát nembiztos. mert pihenést tervezek a hétvégére.:)
najóhétvégét nektekis.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése