2010. április 29., csütörtök

a szerelem nem más mint egy barátság...ami lángrakap:)

szia.:) háát.talán még sosem volt ilyen, hogy ennyire sokáig ne írtam volna. nemtudom az okot.csak egyszerűen nem volt kedvem azthiszem.:) ma se nagyon van. de azért adok egykét életjelet. nagyonfáradok. suli. és holnap reggel díszítünk is. az aulában. mert háát ballagás.:) sok tizenkettedikes végzőős. olyanjó nekik. vagy háát. nemis tudom. mostánaban csupa jó jegyeket kapok(H) tökjó. ésháát.hamarosan újra évvége. jövőre már tizedikk. :D
aztán.jövő héten jön hozzánk a szaszuus. babalátogatóba. biztos elleszünk majd.
nemsokára osztály kirii.wáhóó.léggé jólesz.(H):P ebben biztos vagyok. kis hangulat lesz.
jahh és Dodiék tegnap voltak egyhónaposak a Tocsekkel. + tegnap volt a hugának a szülinapja is. 10éves.:)
máárköböö 3napja ugyanazt a filmet nézem. Agyő NagyŐ.(H) :D
nagyonnagyon jó. vagyis hát nekem tetszik. nameg a Rubii. áhh.azis jó mostanában.:D:D mondjuk az mindig.:D
jahhj.nagyon várom a nyarat. alig van időm valamire. már 2napja tervezem, hogy elmegyek vásárolni, deháát sosem jutok el addig. mert amikor végzek a suliban akkor meg már kész hulla vagyok.
hamarosan lesz a szülinapom is.:D június 23-án.:D jááhhj.megyünk majd Retrozni.(H):D remélem elengednek. deháát akkor már nyáriszünet lesz. + a szülinapomon nem lehetnek ilyenek velem.:)
nahh és Linyy. kezdi túltenni magát a zolin azthiszem:) tegnap is randizott.:D ennek örülök. az a Zoli gyerek nem érdemli meg. persze a Liny mindig mondja hogy én nem is ismerem meg stb.. de azt azért tudom hogy nemérdemli meg! nade majd csak megtalálja az igazit.:)
hááhh.eldöntöttem, hogy nyáron sokat változok majd.:D nemtudom miért. csakúgy. már unom az életem.:D lehet levágatom a hajam meg stb:D mondjuk azért azt nembiztos. attól az egytől sosem válnék meg:D
:O:O:Oés tegnap. Dáviid.úgy megijedtem:O befújta a kezét sprével és felgyújtotta:O:O:O aztmonsta hogy nemfájt. deháát. nagyon durva volt. többet ilyet soha:O:D:D
na megyek is. nemtudom mikor írok. demost már nemfogok eltűnni 2hetekre.:) na hali. puszii


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése