2010. április 11., vasárnap

az élet szép?


háát.blog. ma is megdícsértek:D:D
nemhiába. én csináltalak.:D
ma egész jó napom volt. csak a tipikus unalom.áhh. április van. és ilyen kikúúrt szar idő.:(:( legyen már nyár. ja és bocsii, hogy régen írtam. nem igazán volt időm. most is gépezek. és félig meg tanulok. "Csokonai Vitéz Mihály: a Reményhez"
máár megkelett volna tanulni. de nemtanultam:D mázli hogy engem nem feleltetett:D
1órával később:
:D:D közben elmentem fürdeni is. meg vacsiztam is. háát. 4versszakból 2őt tudok:S asszem bekell vetni majd a szép nézésemet:D:P
ésmost zenét hallgatok. anyuék most mentek fel, fürdetni a Bogiit. ugyhogy most lehet.(8) persze mi mást mint David Guettát.:D
aztán, az előbb olvastam egy jó cikket a JOY-ban. egy szerelmespár Korfun ismerték meg egymást. és a srác ott dolgozik. nehéz lehet nekik. tetszett ez a sztori.
ja és ma. Márió Facebookon szinte az összes bejegyzéjt lájkolta:D csak hogy ő legyen az első.. Pasii.:D
Vikivel ma Amerikai pitét néztünk(H):P:D
nade most lépek.;)
majd holnap is próbálpk összehozni valamit. na szia.jóéjt.ŁŁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése