2010. április 15., csütörtök

I dream about being with you forever.:)Ł


Sziaa.
na ez aztán a tavasz. tegnap kis jégeső. :/ meg dörgés villámlás. áhh. de miért?:( nemértem a tavaszt. máár mindenki a nyárról beszél. mindenki várja már.:)
az előbb fejeztem be a házi dolgozatom. 2nagyoldal. elfáradtam.:/ de remélem ha már ennyit szenvedtem vele akkor már ötös lesz.:) mertha nem..
ááhh.most facebookon tolom ezt a tikifarm izét. dávid mondta hogy milyen jó játék és kipróbáltam:D kapálni kell a növényeket meg minden hülyeséég. xD detökjó.
Dodi holnap nemjön suliba.:/:/:/ aztmondja hogy beteg. jahhj nee.
aztán holnap matek doga is. és nemtudok semmit. + rajzra bekellett volna fejeznem egy rajzot és elsem kezdtem még:O pedig már 9óra van. ááh.. nembírom már ezt a hajtást.na neharagudj de épp ezért most megyek is. talán holnap már kicsit több időm lesz. és akkor majd szánok időt arra is hogy leírjak ide mindent.
jahhj még annyi hogy hugimat ugye bogiinak hívják. és most bocinak hívjuk:)(L) ezlett a beceneve.:) olyanjó. a kis bocii.
na hii.:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése