2010. augusztus 13., péntek


péntek13. mindenhol eztlátom. fellépek facebookra, msnre... és mindenhol. az emberek bevannak zsongva. én nemvagyok babonás.ugyanolyan ez a nap is mint a többi.vagy talán egy kicsit unalmasabb:/ itthon vagyok:/ ma nincs semmi dolgom. filmeket töltök le. egész jókat találtam. köztük a régi nagy kedvenceim;) hirtelen harminc, szerelmünk lapjai és a többi.:) anyu pakolja a cuccokat a hnapi kirándulásra:) egész hétvégén nemleszünk itthon. ilyen mini nyaralás szerű:D nem is tudom pontosan, h hová megyünk, de vmi klassz kis hely azt tudom:) korán reggel indulunk, de előtte ma még elmegyek apuhoz is:) hamarosan indulok.:) este vámpírnaplókat nézek:);) nagyonvárom.megszerettem:)

aztáán...egyre többet gondolok a sulira:/ hamarosan ittvan.nemakarom. vagyisháát is-is.:) tanulni nemakarok.még, jó, h nekem nemkell pótvizsgázni semmiből sem:) Ádinak viszont szoríítok.;) és a sulival együtt újra ittlesz az ősz is. aztán a tél. nah.ez az amihez végképp nincskedvem. tavaly is nagyon hideg volt. és idén még nemis volt igazán nyár:S de nem szomorkodom. kiélvezem még ezt a durván két hetet;) jaéés.csillaghullás van:O olyanjó:) 2napja nézem őket éjszaka. kisebb nagyobb sikerrel. összesen ötöt láttam. éééés kívántam:$ remélem teljesül is. bár nemnagyon hiszek benne.de lehet h ez a baj.:D szóval mégis hiszek benne:DD remélem a tiétek is teljesül...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése