2010. augusztus 30., hétfő

ősz_


szia_

Eljutottam arra a pontra, hogy egész nap itt állt ez a fehér négyzet, és nem tudtam hogyan belekezdeni.. Hiába.. Ki jön az ember a gyakorlatból..és, h őszinte legyek még mostse tudom mitírjak. de csakcsak belekezdtem.
Olyan nehéz írni, hisz olyan sok téma felmerült bennem az utóbbi időben.. mindig kigondolok egyet, de mikor ki szeretném fejteni és maradandóvá tenni mind az ihlet, mind az akarat elszáll. Miért van ez? és végül mindig az van, h a szokásos hülyeségeimet írom...Viszont azt vettem észre, hogy fürdés és utazás közben szoktam elgondolkodni mélyebben. Főleg mikor a buszon ülök...20perc beérni a városba.Elég idő ahhoz, hogy átgondoljak egy-két dolgot, de nem elég, hogy az egész életem.Elmúlt 5 napban betegesen is itt ragadtam a gépnél. Hajnali 5kor aludtam el és délben keltem. Teljesen átálltam. Tegnap, azaz ma reggel 8kor aludtam el a Berlin Calling megnézése után. Hihetetlen, hogy fáradtan mintha átesnél egy másik dimenzióba. Mintha nem léteznél és csak reflexből és megszokásból mozogsz...:D

tessék.megint úgykezdtem, h nemtudom mitírjak.erre teleírtam egyoldalt már.:)
talánmost ennyi elég is lesz. visszakell szoknom a szokásos kerékvágásba...ami nem a hajnalig gépezés és egyig alvás.. szerdától újra itt a suli. amivel együtt jár a koránkelés_ talán ez az ami legkevésbé hiányzott. nagyon elkényelmesedtem... ideje felébredni:|

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése