2010. augusztus 4., szerda

o__O áááá=) szia! augusztus 4.e van:O ezer éve nemírtam ide semmit.:) és nemmondom, h nemtörténtek dolgok... de azt mindet most nemtudom ide leírni:) hamarosan suli.hiányoznak már a többiek.:) de mitmondjak..itthon is elvagyok;) már amennyit itthon vagyok:) jól telik a nyaram:) Bulikbulikbulik.:) jahh meg persze Balcsi.:D alig vártam, h szünet legyen, mert arra gondoltam, h végre pihenhetek:D dehááth.mostmég fáradtabb vagyok mint voltam:DD nincs olyan nap, h éjfél előtt feküdnék le.:D persze ezt jobban elviselem, mint a suliba ülni.:/
hugaim is lefárasztanak:D Bogii olyan nagy máár *.* féléves:) hihetetlen.:)
mit is írhatnék méég!?:D ja igen! sokan nemtudják, h új számom van:DD 06307289097:P
most éppen sütit sütünk anyuval:P:D vmi gyümölcsös piskóta szerűt.:) úgyhogy megyek is:) fogalmam sincs, h mikor írok legközelebb:) de addigis puszii:) légyjó:)LL

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése