2011. május 24., kedd

?!:O

szóval. a téma a továbbtanulás, mert ma az egész napomat ezzel töltöttem. megkaptuk az emelt szakokra való jelentkezéshez a lapot. mindenképpen 2 tantárgyat akartam emelt szinten tanulni. egyből be is karikáztam az angolt. ( ez nem volt kérdéses ). nagyobb nehézséget okozott a 2. tantárgy kiválasztása. sokat filóztam, hogy matek vagy magyar? végül a matek mellett döntöttem. kész. már nem változtathatok. és ez a döntés nagyban befolyásolja az életem. haza értem és egyből neki álltam a különböző munkák, tantárgyak, egyetemek közül válogatni.. meg van a végső cél.. (igaz van még 2 évem) szóval a cél: BCE-GTK Budapesti Corvinus Egyetem - Gazdálkodástudományi kar - turizmus, vendéglátás. jól hangzik mi? pont nekem való :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése